14 Eylül 2009 Pazartesi

mayıs ayının ortalarında




Mayıs ayının ortalarında , gönüllülük hakkında yeterli bilgiye sahip değilken , merakıma kapılıp kendimi “Bir son mu? Yoksa başlangıç mı? “ projesinin içinde buldum
.Dışında desek daha iyi olur aslında Neden mi? Çünkü ben işin organizasyon kısmındaydım.Başlangıçta hepimiz için ufak tefek görünen gruplar arası iletişimi,yemek ve kahve molası saatlerinin zamanlanmasını ayarladım.Fakat proje ilerledikçe ufak tefek görünen işlerin bile zamanlanmasının ne kadar önemli olduğunu öğrendim.İlk günler dil ve farklı kültürlerle bir arada olmanın zorluğunu yaşasam da ayrılırken kendimi ağlarken buldum Hiç vakit kaybetmeden , yeni bir proje de bu sefer katılımcı olarak , forumdaki projeleri taramaya başladım.Temmuz ayında da ikinci projemle Portekiz’deydim.

Semiha Pişkin



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder