4 Aralık 2015 Cuma

Here Comes The Sun!

Merhabalar,

TREX'le tanıştıktan sonraki ilk projem İtalya'nın Vinci kasabasında gerçekleşen ''Here Comes The Sun'' projesi oldu. Estonya,İtalya,İspanya,Portekiz ve Türkiye olmak üzere 5 ülkeden toplam 30 katılımcı vardı. Kültürel oyunlar ve eğlenceli etkinliklerle dolu 9 günlük bu gençlik değişim programına gitmeden önce ingilizce konuşma kaygım vardı, çünkü ilk yurt dışı tecrübemdi. Fakat gider gitmez başta İtalya takımı olmak üzere tüm katılımcılar çok konuşkan ve sıcakkanlıydı.

                               

Konaklama alanımıza yerleşir yerleşmez konuşma kaygımı aşmış, diğer katılımcılarla kaynaşıp arkadaşlar edinmiş ve projenin tadını çıkarmaya başlamıştım. Kültürel oyunlar,kültürel geziler,her ülkenin kendi kültürünü tanıttığı kültürel geceler ve partilerle geçen bu 9 gün hayatımın unutulmazları arasına girdi :)

                           

Diğer 4 ülkenin yemekleri, şarkıları, dansları, oyunları, konuştukları dillerini ve kültürlerini öğrenip keyifli tecrübeler edindik. Kısa sürede o kadar alıştık ki birbirimize vedalaşırken ağlayanlar oldu. Henüz ilk katıldığım projede kendi yazdığım projeye ortak olacak arkadaşlarım oldu :)

                             

Katılımcıların hepsinin farklı ilgi alanları olması ve herkesin farklı disiplinlerden olması da yeni bilgiler öğrenip vizyonumun genişlemesine yardımcı oldu. Gitmeden önce benim için sadece hayalken Erasmus+ ve TREX-EVS sayesinde yakın planlarıma Avrupa turu hedefimi de ekledim.
Roma,Floransa ve Pisa gibi eşsiz yerleri gezip görme fırsatı buldum. Farklı ülkelerden hala internette görüştüğüm arkadaşlar kazandım.

                             

Ayrıca projenin bana en güzel getirilerinden biri de Trex'den ve projelerden kopamamam oldu :)
Siz de bir an önce Trex'le tanışın, farklı projelerde yer alarak kendinizi keşfedip yeni şeyler öğrenmenin tadına varın ! :)

Ahmet Murat

2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder