4 Eylül 2012 Salı

Genç Yönetmenler, Genç Oyuncular ve Genç senaristler








Geçtiğimiz hafta, GENÇ KADRAJ ekibinin büyük emek sonucu çekilmiş olan kısa filmlerinin gösterimindeydik. Filmin yönetmenleri ve oyuncuları 10-17 yaş aralığındaki gençler.Genç Kadraj ekibine proje boyunca Atölye Deneme Sanat Derneği'ni desteği ile film çekim teknikleri, oyunculuk gibi çalışmalarda bulunmuşlar. Kısa filmlerin senaryosu, yönetmenliği, ve oyunculuğu genç yönetmenler, senaristler ve genç oyuncular tarafından yapılmış.Projenin hikayesini daha detaylı takip edebilmeniz için http://ruyamianlatmakistiyorum.blogspot.com/ blog sayfasını öneririz.



Genç Kadraj ekibine ve onlara bu serüvenlerinde yardımcı olan Atölte Deneme Sanat Derneği'ne çalışmalarında başarılar diler, yeni projelerini merakla beklediğimizi belirtiriz:)




Genç yönetmenlerden Esra Aydemir'in yorumu "17 yaşındayım. Moda tasarım okuyorum.Küçüklüğümden beri tiyatroyla resimle ilgileniyorum.Daha sonrasında dans etmeye, senaryo yazmaya bayıldım.Kısa film için ilk adımı bu sene attım.İleride de bu işlerle uğraşacağım.Kamera arkasını, oyununun hissetmesi gereken duyguları, ayarlanan kostümleri, yönetmenin yönetimi ele alması...derkenh, oturup filmimi izlemek beni ilerisi için daha da motive etti ve gün geçtikçe daha neler yapabileceğimi gördüm:)"



Genç oyunculardan Efraim Dilber'in yorumu "10 yaşındayım.Resim çizmeyi, film çekmeyi ve fotoğraf çekmeyi seviyorum.Ben burada yaptıklarımı yapmadan önce bilgim yoktu.Ama burada bulunduktan sonra profosyonel çalışma duygusunu yaşamış oldum"



Genç senaristlerden Özlem Dilber'in yorumu "10 yaşındayım.5.sınıfa geçtim.Resim yapmayı ve fotoğraf çekmeyi kısa filmlerde oynamayı ve film yapmayı seviyorum"



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder