10 Şubat 2012 Cuma

İspanya'dan Handan Akçakaya'nın AGH İzlenimleri



   Merhaba... Şuan ispanyada'yım burada AGH yapıyorum. Burası harika bir yer. İnsanları olsun yaşadığım yer olsun:) Buradaki insanlar çok eğlenceliler gerçekten eğlenmesini biliyorlar. Ben burada dil öğrenmeye başladım Martin diye bir arkadaşımız var o katılmak isteyenlere kurs veriyor ve bu kursa bende katılıyorum (İspanyolca kursu).

   Buradaki herkes bana bir şeyler öğretmek için müthiş bi çaba içersindeler:) Burada bazı akşamlar kurs veriyolarlar ve bende salsa kursuna katılıyorum :) Mentorle birlikte 2 kere Granada’ya gittim ve öğrendim artık kendim gidebiliyorum:) Granada da harika bir yer Alhambra sarayını herkes görmesi gerekiyor:) bence:)) 

  Agh'min bitmesine 20 gün kaldı ve ben burayı gerçekten özleyeceğim... Burada saat 9.30’dan 2.30’a kadar herkes çalışıyor ben bi kaç gün bahçede çalıştım sonra mutfağa geçtim gecen gün çocuklarla ilgilenmiştim bazen evimi temizlemek için gidiyorum:)) burada bir sürü insanla tanıştım buraya sürekli misafirler geliyor ve gelen misafirler bizim evde kalıyor gelenlerin bir çoğuda bana ispanyolca öğretiyor (bende onlara türkçeyi öğretiyorum) alışveriş yapmış oluyoruz :)) bu şekilde bir sonra ki gönüllünün geleceği günü sayıyorum:)

  Bu AGH bana birçok şey kattı her şeyden önce cesaretli olmayı öğretti:) olumsuz düşünmemeyi, sabırlı olmayı:), öğretti. Bu AGH sayesinde ben hayatımdaki ilkleri yaşamış oldum :) buraya gelince kim hakkımda ne düşünüyor beni ne kadar önemsiyor onu da görmüş oldum çok şanslıymışım meğer onu da anladım:) iyi ki seçilmişim ve çok mutluyum teşekkür ederim... ((((((yazım yanlışlarım var ama aldırmayın lütfen ingilizce ispanyolca derken azıcık türkçe bozuldu :) :) şakası bi tarafa hayatım boyunca yabancı dil konuşmak istemiştim burada azıcıkta olsa konuşabiliyorum:) ))))

2 yorum:

  1. kolaylıklar :)
    Fatih Kahramanoğlu

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Handan ben de ispanya'da agh yapmak istiyorum. bu konuda senden daha detaylı bilgiler almak isterim. ilgilenirsen lütfen mail ile görüşebilir miyiz seninle. www.oylum@hotmail.com

    YanıtlaSil