30 Temmuz 2012 Pazartesi

"M.ED.E.A" Eğitim Kursu


International Training Course
M.ED.E.A- Media Education Enhancing Acceptance
20-25 Jun 2012
Thessaloniki, Greece



Haziran ayında Yunanistan'ın Selanik şehrinde gerçekleşen Medya ve İnsan Hakları temalı eylem 4.3 eğitim kursuna Türkiye'den 4 gönüllü gittik. Yaklaşık 6 gün boyunca temel medya ve medya araçları üzerine eğitim alan ve aynı zamanda non formal öğrenme tekniği sayesinde oturum hazırlayan katılımcılar yaşadıkları deneyimleri, duygu ve düşünceleri fotoğraflarla sizlerle paylaşmak istiyoruz.




Merhaba Haydi Gel tanışalım! En sevdiğin yemek, en çok neyden korkarsın, Meksika'ya gittin mi?













Ben Utku ama sen kimdin? Maria, Martina? ...








                                                                                  Mariiiiiaaaa


Eğitim Kursu başladı. Korkularım, beklentilerim hepsini getirdim beraberimde...
               Sessizlik sessizlik! Başlıyoruz.
( Bir senato kurduk ve medyada insan haklarının nasıl olması gerektiğini tartıştık)





Medya ve Medya Araçlarının kullanırlığı ve nasıl kullanıldığı ile ilgili her gün bir uzman kişi oturumlarımıza katıldı. Bilgi ve tecrübelerini paylaştılar.

Merhaba! Biz e-radyo takımıyız. Sizler için hazırladığımız röportaj kaydını  Maria ve Aydan'ın verdiği teknik eğitim sayesinde yaptık. Sesler, mikrofonlar...

Yazıyor Yazıyor! Günün gazetesi yazıyor. M.E.DE.A Eğitim Kursu ekibi sizler için hazırladı


Kültürlerarası Öğrenme en sevdiğimiz etkinlik. Daha çok öğrendiğimiz, tanıdığımız, tanındığımız an..
Tüm renkler bir aradayız. 


Bayraklarımızla, dilimizle, müziğimizle bir aradayız.... 


Kocaman gülümsemelerimizle...




Selanik'te ilk defa gerçekleşen Gay Pride'yiz. Br yandan derneğimiz USB canlı radyo yayını yaparken bir yanda da biz katılımcılar insan hakları ve eşcinseller için için saatlerce Selanik sokaklarında yürüdük, dans ettik. Daha yaşanabilir bir dünya ve gökkuşağının tüm renklerini hissedebilmek için










Hristiyanların ve bazı muhaliflerin tepkisine rağmen yaklaşık 3000 kişinin katıldığı yürüyüşte bizler de insanlarla röportaj yapma fırsatı bulduk.


Unutulmayacak bir6 gün geçirdik. Ev sahibimiz USB Derneği'ne teşekkür ediyoruz. Bize kattığı tüm tecrübeler için. Tanıştığımız yepyeni insanlarla kurduğumuz çok güzel ilişkiler için. Dünya görüşümüzü genişlettiği için.


Ayşe 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder